Első félévünk büszkeségei

Első félévünk büszkeségei

A Virágbéke indulása óta mézeink és arculatunk úgy gyűjtik az elismeréseket, mint a méhek a virágport: már számos rangos díjjal büszkélkedhetünk! Nézzétek meg, mi minden történt velünk az elmúlt hónapokban.

A Virágbéke alig több, mint fél éve indult útjára. Már az első perctől azt tűztük ki célul, hogy bebizonyítsuk: a mézek lehetnek nagyon modernek és vagányak is. Persze ehhez olyan név, arculat, mézvariációk és csomagolások dukálnak. Izgatottan vártuk, mit szóltok hozzá, nektek is annyira bejönnek-e, mint nekünk.


Az íz mindenek előtt


Miközben igyekeztünk minél több bolt polcára felkerülni, számos megmérettetésre beneveztük a márkát, hogy visszajelzést kapjunk róla, mit szólnak hozzá más szakemberek. Először a mézeket neveztük szakmai versenyekre, majd a csomagolás és arculat is bekerült az adott terület versenyeinek mezőnyébe.

Nyár végén meg is jöttek az első elismerések, melyek a mézeink ízét díjazták: a mézes berkekben ismert angliai versenyről, a London Honey Awards-ról a lehető legmagasabb elismerést, platina minősítést hozott el Repce krémmézünk és arany minősítést kapott a BIO Hortobágyi vadvirágmézünk.



Dubaiban rendezik az egyik legminőségibb élelmiszerdíj-versenyt, ezért nem értük be kevesebbel, beneveztünk hát a nagy presztizsű Dubai International Taste Awards-ra is! Nem csalódtunk, újabb elismerést szereztünk: két ezüstöt nyert Gesztenyemézünk és Akácmézünk.
 

Vissza Londonba


Nekünk London nem egyenlő a rossz idővel és Mary Poppinsszal; sokkal inkább a kellemes díjesővel... Szeretünk visszatérni oda, ahol méltányolják a mézeinket, ezért a London Honey Awards után, a Great Taste Awards-ra is beneveztünk. Itt pedig Gesztenyemézünk 2 csillagot, BIO Hortobágyi vadvirágmézünk pedig 1 csillagot nyert el. Ez sem rossz eredmény egy csapat ízig-vérig gourmet zsűritől, ugyebár...


 

A méz új ruhája 


A kiváló mézhez legalább ütős arculat és csomagolás dukált. Gondoltunk hát egy bátrat, és egy új, igencsak váratlan irányt választottunk. Amit aztán az Arany Rajzszög tervezőgrafikai kiállításon, az év legjobb designjai között állították ki a Momén. 



Majd jött az RGB Kreatív Design Award, ahol döntős lett a csomagolásunk. Karácsonyra pedig nem akármilyen ajándékot kaptunk: A világ egyik vezető tervezőgrafikai versenyén, a Worldwide Logo Design Awardson (WOLDA) - ahol nem kisebb célt tűztek ki az alapítók, mint a világ legkiválóbb design munkáit honorálni - ezüst minősítést kapott az arculatunk és csomagolásunk.



Nem csak a csillogó érmeknek és fényes plecsniknek örülünk ám! Ezeknél semmivel sem kisebb elismerés, hogy a Street Kitchen így nyilatkozott rólunk: "Hivatalosan is kihirdetem, hogy 2022 legmenőbb gasztroajándéka egy üveg Virágbéke méz!" 
 

És még mindig nem ez a vége!


Nemrég lezajlott a Magyar Marketing Szövetség éves díjátadója is, ahol szintén eljött a Virágbéke! Két Marketing Gyémánt díjat nyertünk el: egyet a név és a koncepció, egyet pedig az arculat és a csomagolás. Az Év honlapja megmérettetésen pedig weboldalunk megnyerte az agrár és a kereskedelem kategóriát, majd az Abszolút fődíjat is! (Ez olyan, mint egy fődíj, a kategórianyertesekből választják ki. El se hinnétek, milyen nagy nevű márkákat előztünk meg ezzel!)


 

Micsoda félév!


Szóval nem akármilyenre sikerült az indulásunk, mindegyik szakmai elismerésnek hihetetlenül örülünk. Nem is magukért a díjak miatt, hanem mert ezek által még több emberhez juthat el az üzenetünk, és még több emberhez juthatnak el a modern, vagány mézek. Már ott vagyunk számos üzletben (33 Müller, 18 Spar, 20 CBA, valamint 40 további bolt, pékség, kávézó) és a webáruházunkat is egyre többen találják meg.

És ha ti szeretitek a Virágbékét, mégiscsak az a legfontosabb elismerés.